Noua lume a advertisingului

Viitorul va fi despre brand purpose sau nu va fi deloc. Viitorul aparține brandurilor care își găsesc un scop de a exista în viața consumatorilor dincolo de profitul din vânzarea unui produs sau serviciu. Citește mai mult...

De Thomas Kraynik, 5 luni în urmă

Marketing Intelligence

Luarea deciziilor de marketing într-o lume aflată în schimbare rapidă este atât o artă, cât și o ştiinţă. Pentru a oferi context, perspectivă și inspirație pentru luarea deciziilor de marketing, ar trebui să deții informații complete și actualizate despre tendințele macro, precum și despre microefecte1e specifice ale afacerii tale. Citește mai mult...

De Thomas Kraynik, 8 luni în urmă

DDM - Un nou început

DDM Marketing, actuala DDM reprezintă începutul unei noi ere pentru toate brandurile și companiile care își doresc să fie cunoscute pe piață. O eră în care marketingul digital a crescut în popularitate pe măsură ce lumea a devenit din ce în ce mai mult bazată pe tehnologie. Citește mai mult...

De Antena 3, un an în urmă

Care sunt trendurile în marketing-ul digital al anului 2022?

Mediul online este într-o continuă metamorfoză. Tehnicile de marketing care funcționează astăzi s-ar putea să fie total inutile sau chiar dăunătoare peste 2, 3 ani. Este foarte important ca strategia de marketing pe care o adopți să țină cont de modul în care evoluează piața, ceea ce poate fi destul de dificil, Citește mai mult...

De Alexa Petrescu, un an în urmă

Cât de important este să ai un website atractiv?

Principalul mod prin care poți prezenta o informație online este printr-un site web. În urmă cu două decenii, realizarea unui site web era un proces mult mai dificil. Astăzi, există o mulțime de platforme care permit realizarea website-ului într-un timp relativ scurt. Citește mai mult...

De Adrian Stoica, un an în urmă

Metode de promovare online cu ajutorul cărora poți ieși din anonimat

Termenul de “Promovare online” este folosit adesea de toți cei care dezvoltă afaceri în acest mediu virtual. Cu toate astea, este foarte puțin înțeles. Foarte mulți, consideră că realizarea unui website care arată bine și comercializarea unor produse și a unor servicii de calitate sunt suficiente pentru ca milioane de cumpărători să fie convinși. Citește mai mult...

De Razvan Nemesu, un an în urmă

Greșeli de SEO care îți pot ruina site-ul

Atunci când vine vorba despre promovare online, toată lumea îți spune ceea ce trebuie să faci: să ai conținut bun, să ai prezență pe social media, să investești în promovare plătită, să îți conturezi un brand și lista poate continua cu zeci de alte sfaturi. Citește mai mult...

De Thomas Kraynik, un an în urmă

Viziunea Ta

Ar putea să urmeze un blog în care să abordăm cum să realizăm un lucru sau altul, poate și ceva tehnic. Un blog despre un subiect tipic – însă azi am hotărât să schimb foaia, așa că îți scriu despre viziune. Citește mai mult...

De Thomas Kraynik, 2 ani în urmă

Puterea Marketingului Digital

Marketingul online sau digital este un instrument de promovare a vânzării de servicii sau produse prin intermediul internetului. Este mai mult decât benefică pentru companii, deoarece aduce rezultate și nu este limitată de geografie sau timp. Citește mai mult...

De Adrian Stoica, 4 ani în urmă